ابو الليف

كلمات اغنية ارجع بعمرك – ابو الليف

كلمات اغنية ارجع بعمرك – ابو الليف مكتوبة وكاملة

ارجع بعمرك كام سنه .. هتلاقي عمرك هو انا

دور وهات كل اللي فات .. كل الحنين والذكريات

كل الكلام حتى السكات .. كان فيه غرام كان فيه منى

ارجع بعمرك كام سنه .. هتلاقي عمرك هو انا

ياحبيبي حضني اشتاق اليك .. قرب وخدني مابين ايديك

عيشني او موتني فيك .. مرتاح وانا جمبك هنا

متسيبش لحظه تفوت عليا .. الا وعنيك قدام عنيا

معاها بنسى الدنيا دي .. معاها بنسى مين انا

ارجع بعمرك كام سنه .. هتلاقي عمرك هو انا

معاك عرفت ازاي احب .. حبك حبيبي مش اي حب

حبك يخلي اي قلب .. يذوق طعم الهنا

عايزين نعيش انا وانت .. ليله تبقى بالف ليله

ده القلب عاش سنين طويله .. مستني لحظه تضمنا

ارجع بعمرك كام سنه .. هتلاقي عمرك هو انا

تابعنا على الفيسبوك .. تابع جديد الاغاني

شارك اغنية ارجع بعمرك – ابو الليف على مواقع التواصل ودع الناس تعرف روعة احساسك وذوقك

اكتب تعليق ودع العالم يعرف رأيك في كلمات ارجع بعمرك – ابو الليف

شاهد ايضا

كلمات اغنية المُعَلِّم – نزار قباني

كلمات اغنية يعشقك – راشد الماجد

كلمات اغنية المثل قال حكمه – جواد العلي

كلمات اغنية أقول لنعمان وقد ساق طبه – الخُبز أَرزي

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق